środa, 23 listopada 2011

Zaczynam

Postanowiłam pisać bloga, żeby pokazać mamom (i nie tylko), że można stworzyć ekonomiczne i ekologiczne rzeczy dla dzieci. Moja przygoda z tego typu myśleniem zaczęła się na dobre w ciąży, kiedy zaczęłam szukać ekologicznych i ekonomicznych rozwiązań co do pieluchowania, ubranek i zabawek. I tak zaczęłam szyć najprostsze formowane pieluszki wielorazowe i chusteczki oraz robić na drutach zabawki i ubranka. Aspekt ekonomiczny tych rozwiązań jest tu bardzo ważny szczególnie, że w dzisiejszych czasach - przy parciu na EKO produkty wiele osób i firm próbuje i z powodzeniem zarabia na tym ogromne pieniądze, a wcale tak nie musi być - nie musi być drogo! Postaram się pokazać rzeczy, które udało mi się zrobić własnymi rękami.

zabawki

pieluszki formowane na rzepy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz